17-7-2019

Goed voor elkaar met Mo

Een van dé gezichten van Westerveld: Mo Bouharb. Alweer 13 jaar werkt Mo voor Westerveld. Begonnen als schoonmaker en inmiddels opgeklommen tot (meewerkend) voorman. We kennen hem vooral als de – what’s in a name – mobiele eenheid van Westerveld.

Calamiteit? Incident? Mo rukt uit!

Hoe ben je bij Westerveld terechtgekomen?
 
Ik werkte als schoonmaker bij Centerparks in Zeewolde. Twee uur per avond. Ik wilde meer werken en kwam via via in contact met Westerveld. Die zochten nog schoonmaakkracht voor zes uur in de ochtend bij het Academisch Centrum Tandheelkunde in Amsterdam (ACTA).
 
Dit bleek perfect te combineren met mijn uurtjes in de avond. Voor anderhalf jaar. Daarna ben ik fulltime voor Westerveld aan de slag gegaan.
 
Waarom heb je gekozen voor het schoonmaakvak?
 
Het is heel afwisselend. Je komt op uiteenlopende plekken en hebt veel contact met de klanten. Dat is erg leuk. Ik zal dan ook nooit weggaan zonder te melden dat ik de klus geklaard heb. Dat vinden opdrachtgevers ook fijn.
 
Het leukst vind ik specialistische schoonmaakwerkzaamheden, zoals het onderhoud van vloeren, dieptereiniging, calamiteitenreiniging, noem maar op. Dan zie je echt wat je gedaan hebt.
 
Heb je het goed voor elkaar bij Westerveld?
 
Westerveld is een heel fijne werkgever. Leuke collega’s, fijne sfeer en een goede directeur. Westervelders zijn er echt voor elkaar. Wanneer je in tijdnood komt, een fout gemaakt hebt of het even moeilijk hebt, staan mijn collega’s altijd klaar.
 
Ik werk nu tijdelijk even minder en op twee vaste locaties in plaats van mobiel, omdat mijn dochter extra zorg nodig heeft. Daarover zijn prima afspraken te maken met Westerveld.
 
Ook pak je nooit mis op middelen, materialen of kleding. Wanneer je wat nodig hebt, is één telefoontje voldoende. Collega Rita heeft het dan alweer geregeld. En ook niet onbelangrijk, mijn loon staat altijd keurig op tijd op mijn rekening.
 
En hebben opdrachtgevers het goed voor elkaar met Westerveld?
 
Vind ik wel. We doen wat we beloven. Sterker nog: we zetten altijd een stapje meer. We leveren echt service en staan dag en nacht paraat. Bij calamiteiten zijn we stipt binnen een uur ter plaatse, soms zelfs nog sneller om bijvoorbeeld de waterschade door lekkage zo snel mogelijk op te lossen.
 

 

 
We doen er alles aan om de klant zo goed mogelijk te helpen.
 
Wat kan Westerveld nog verbeteren?
 
Punt van aandacht zijn de planningen. Die willen nog wel eens op het laatste moment wijzigen. Bijvoorbeeld omdat iemand zich ziek meldt of ineens vrij neemt. Dat is soms onhandig. Helemaal als je privé afspraken hebt gepland die je dan weer af moet zeggen. Waarom ik dan toch ga? Ja, dat is mijn natuur he: de klant gaat altijd voor.
 
 
Deel dit artikel: